Badania satysfakcji pracowników – wyniki

Wyniki badań satysfakcji pracowników, przeprowadzone u jednego z naszych klientów, mówią jednogłośnie – nie jesteśmy średnią agencją.

Wyniki przedstawione zostały na tle innych agencji, które na ten moment obsługują tą samą firmę.

Badania zostały przeprowadzone w grudniu 2017 roku w oparciu o ankietę, w której poruszone zostały następujące wątki:

1. DOSTĘPNOŚĆ KONSULTANTA AGENCJI.

2. POZIOM ZAANGAŻOWANIA KONSULTANTA AGENCJI.

3. SZCZEGÓŁOWOŚĆ I JAKOŚĆ PRZEKAZYWANYCH INFORMACJI DOTYCZĄCYCH PRACY.

4. TERMINOWOŚĆ WYPŁAT.

5. TERMINOWOŚĆ WYSTAWIANIA ZAŚWIADCZEŃ.

6. JAKOŚĆ INFORMACJI DOTYCZĄCYCH ZASAD NALICZANIA WYNAGRODZEŃ.

To najważniejsze aspekty z punktu widzenia kandydata.

Informacja i wynik, cieszy ogromnie, jednak nie osiadamy na laurach, a  za rok chcemy być jeszcze wyżej!

Wyciągamy wnioski, analizujemy wyniki i pracujemy nad najlepszą jakością.

Każdy dzień, każdy kandydat i każdy rozwiązany problem, to krok do udanej współpracy. Zapewnienie poczucia bezpieczeństwa, stabilizacji i odpowiedzialność za naszych pracowników, to najważniejsze wartości którymi kierujemy się na co dzień.

warunki pracy - porównanie (5)